eerste week malta + stage

2 september 2019 - Eindhoven, Nederland

Hoihoi!

Mijn vriendinnen en ik zijn 21 augustus aankomen in Malta, de vliegreis was erg gezellig en het appartementje bevalt ons erg goed. Aangezien we 26 augustus pas onze eerste stagedag hadden, konden we nog even genieten van de zon en het mooie Malta. We hebben op veel terrasjes gezeten, naar het strand geweest en zijn we avondjes uit geweest. Het stappen is hier erg leuk, er is een straat met allemaal kroegen en clubs met een Nederlandse club, waar wij in het weekend vaak te vinden zijn.

Maandag had ik mijn eerste stagedag en kregen we een rondleiding met een kleine uitleg hoe het allemaal in zijn werk ging bij Inspire foundation (mijn stagebedrijf). Inspire heeft verschillende afdelingen en ik begin de eerste maand bij het 'linc' programma. hierbij moet ik kinderen begeleiden met een erge vorm van autisme die ze uiten met geweld of agressiviteit. Ik heb er nu een week opzitten en moet ik nog even wennen aan de doelgroep, maar heb ik het vooral erg naar mijn zin!!

Tot nu toe heb ik het super gezellig met mijn vriendinnen hier en bevalt Malta erg goed!
Liefs Isa

1. Inkie:
    2 september 2019
    Hartstikke leuk om jou zo te volgen!
  2. Ellen:
    2 september 2019
    Goed bezig Isa.
    Verheug me al op deel 2 volgende week. Werk ze, veel plezier...maak er een mooie tijd van daaro. Xxx
  3. Oma en opa:
    3 september 2019
    Hoi Isa, hier een vlog van oma en opa ....wij maken het goed in Nederland op de Komweg....maar gaan vanmiddag n reisje boeken naar Malta😉....hier hebbenwe kei veel zin in. Waarschijnlijk 16 sept tot 19 dec😂....t liefst. Je hoort van ons xxx
  4. Haoanh Phan:
    6 september 2019
    Mooie start gemaakt zo te lezen!